algemene_ledenvergadering_2020

Geacht lid van De Oranje Leeuw,

Hierbij de uitnodiging om de Algemene Ledenvergadering van Personeelsvereniging De Oranje Leeuw bij te wonen.

Vanwege de corona-maatregelen kunnen er maximaal 25 personen aanwezig zijn.
Dus meld je snel aan via de site want vol is vol.

Datum:                Woensdag 14 oktober 2020
Tijd:                      17.00 – 19.00 uur
Locatie:               Van der Valk Hotel Breukelen, Stationsweg 91, 3621 LK Breukelen

1. Opening en mededelingen;
  2. Ingekomen stukken;
  3. Verslag Algemene Ledenvergadering 23 mei 2019
  4. De Financiële verantwoording 2019. Vragen over dit verslag kunt u tot uiterlijk vrijdag 9 oktober stellen aan de Penningmeester, per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  5. Verslag kascommissie;
  6. Benoeming leden kascommissie;
  7. Bestuursverkiezing:
    1. Aftredend zijn Hetty Kruijff (Secretaris) en Leo Boone (Voorzitter).
      Zij stellen zich beiden herkiesbaar.
    2. Voor de te vervullen vacatures in het algemeen bestuur kunnen ook de leden een of meer kandidaten voordragen, mits een daartoe strekkende, door ten minste tien (10) stemgerechtigde leden getekende kennisgeving, uiterlijk drie dagen voor de vastgestelde dag van de ledenvergadering in het bezit van de secretaris van het algemeen bestuur is, per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  8. Begroting 2020

Voorstellen Bestuur

• De hoogte van het Eigen Vermogen van de Onder Afdelingen te beperken tot max. 2 x de jaarlijkse subsidie. Maar dan wel met de toevoeging dat er ruimte moet zijn voor het vormen van een bestemmingsreserve voor een Lustrum of de aanschaf van kleding
  • Om de vereniging meer toekomstbestendig te maken wordt voorgesteld om de contributie in 2022 met 3 euro te verhogen.
  • Over de wijze en hoogte van de subsidie van de Onder Afdelingen 2021 zal na de ALV een overleg gepland worden met de penningmeesters van de Onder Afdelingen.|
  • Genomen besluit toelaten Oud-ING-ers en Flexwerkers. Zie tekst genomen besluit op de site onder Documenten voor leden > Algemene Ledenvergaderingen > ALV 2020.
  • Evenementenkalender 2020.
  • Onderafdelingen.
  • Rondvraag en sluiting.

De financiële jaarstukken en de notulen kun je vanaf 24 september opvragen door in te loggen in deoranjeleeuw.nl. Ga dan naar menu-item Mijn Oranje Leeuw/Verenigingsdocumenten
Mocht dat niet lukken stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je krijgt dan de stukken als PDF file in je mailbox.

In verband met reservering van de zaal in Hotel van der Valk in Breukelen, dien je je aan te melden door in te loggen op de site en te klikken op de aanmeldknop.
Als dat om de een of andere reden niet lukt, stuur dan een e-mailtje naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Als er nog plaats is zullen wij je aanmelden.

AANMELDEN